Montag, 27. April 2009

Welcome to my new blog

Hi, I am Uta and now living in Sydney. Before I lived in Berlin for a long long time. And I love to sew, especially for my wonderful daughter and now I would give you a glimpse to my new life in Australia. Lets enjoy it together.

At my logo you can see my loveliest toadstool, which I created for my daughter. The gorgeous velour Bambi is from Luzia Pimpinella and Farbenmix.

Hi, ich bin Uta und lebe seit neuestem in Sydney. Davor wohnte ich lange Zeit in Berlin. Ich liebe es zu nähen, besonders für meine wundervolle Tochter und nun möchte ich Euch einen Einblick in mein neues Leben in Australien geben. Genießt es mit mir zusammen.

In meinem Logo könnt ihr meinen liebsten Fliepi sehen, den ich für meine Tochter genäht habe. Das grandiose Velour Bambi ist von Luzia Pimpinella und Farbenmix.

Keine Kommentare:

Blog Widget by LinkWithin