Montag, 28. September 2009

I've won again *hurray*


The lucky winner of our Give- way from 7-13th of September has just been selected by random.org

Congratulations to order # 1760!


I am posting you a copy of this issue today!

Happy Sewing everyone!




Thank you sooo much, Lisa! Oh dear, and I've not finished my projects from my last prize, I didn't even started. What should I do (first)?

hugs uta

Oh schaut Maedels, ich habe schon wieder gewonnen *huepf huepf freu freu*. Und ich habe noch nicht einmal meine Projekte vom letzten Gewinn fertig, noch nicht einmal angefangen. Was soll ich (als erstes) tun?


Kommentare:

Sara hat gesagt…

Well, I'm glad to know that someone i know won it! :-)
Enjoy!!!

heikedine hat gesagt…

Mensch, Du bist ja ein richtiger Glückspilz! Hast Du dafür ein Rezept?
Herzlichen Glückwunsch auch von mir. Bin gespannt wie Du Dich entscheidest.
GLG von Heike

Blog Widget by LinkWithin