Sonntag, 29. August 2010

The 50's are back!

Wow, that was freaking fantastic!!! Lots and lots of dressed up girls and boys, cool music, vintage stuff and cars everywhere. The lovely spring weather today made the Fifties Fair even more fantastic.

BTW, as I now use x-large pictures in blogger takes it longer to load for you??? Should I make them smaller again? With my broadband it makes no difference, but if anyone has problems I would be happy to know about this. Thanks for your feedback and for looking ;-)!!!
Hope your weekend was as wonderful as mine.

Kommentare:

Sandra hat gesagt…

Boah, wie geil, da wäre ich auch gerne gewesen!

LG
Sandra, die wieder unter den Bloggern weilt ;-))

Pilzkitsch hat gesagt…

Ich glaub, ich hab zu viele Australien Romane gelesen - fühlte mich gerade so richtig reinversetzt und das macht dann ja so richtig Fernweh. Obwohl ich doch eigenlich hier so festgewachsen bin wie die Brombeeren, die ich mal versehentlich in einem Bodendecker hatte und nun nicht mehr loswerde!
Total interessant Deine Seite und die tollen Fotos aus einer anderen Welt - sie ist es denn mit Landwirtschaft in Australien von wegen auswandern?!?!?!;:-)
LG Andrea

Blog Widget by LinkWithin