Montag, 18. Juli 2011

Holiday Time - Reading Time

I'm not needled to death, I'm still here ;-)
Not much happens here at the moment. 
The last one and a half week of winter holidays is starting today. 
I finished a thrilling book. I am not a knitter at all, but as it is a crime story I loved it:
picture found at www.maggiesefton.com
I am off to find if they have other books from this series in my local library.

Ich bin noch da und nicht zu tode genadelt ;-)
Wir haben noch anderthalb Wochen Winterferien, aber viel passiert hier nicht.
Aber ich hab ein spannendes Buch gelesen. Ich kann zwar nicht stricken, aber es ist ein Krimi und an denen komme ich immer schwer vorbei. Keine Ahnung, ob es das auch in Deutsch gibt.
Ich schau dann mal in der Bibliothek, ob sie noch mehr von der Serie haben.

Keine Kommentare:

Blog Widget by LinkWithin